duminică, 8 decembrie 2013

Diverse in bucatarie

Set de bucatarie din lemn - 6 piese - Floarea soarelui - 70 lei ( VANDUT)


Platouase pentru prajituri 

 Aceste platouase frumoase sunt realizate cu tehnica servetelului pe sticla. Am folosit grund si lac acrilic, servetele de orez cu model si alb, lacuri de crapare si patina de umbra si aurie , iar la final le-am dat cu lac pe baza de diluat sa reziste la spalat. 



Floarea Soarelui  - in bucatarie 

Din dorinta de a crea cat mai mult si mai frumos, pana imi vin urmatoarele materiale comandate , nu puteam lasa sa treaca un weekend asa de lung fara sa fac nimic. Aveam niste modele de pe servetele cu floarea soarelui , pentru ca fiind la inceput am vrut sa  incerc cu de toate : servetele 33x33, hartie de orez, hartie decoupage.Le-am decupat frumos pe toate dupa contur si dupa aia am cautat ceva pe care sa le pot pune .


Aveam un set din lemn cu toate ustensilele pentru bucatarie( fund de lemn, tocator de vinete, lingura, paleta, ciocan de carne, etc) le-am potrivit frumos si am inceput creatia . 


Ce a iesit vedeti si dvs, eu sunt foarte incantata de ele, arata frumos si vor da un aer proaspat in bucatarie, mai ales ca primvara incepe sa se instaleze deja . 


 Suport pentru ustensile de bucatarie

Cum poti transforma niste simple borcane in recipiente utile in bucatarie ? Cu tehnica decoupage desigur .

Mai intai am facut o selectie de borcane si borcanele de prin dulap


Si cu multa pasiune m-am apucat de lucru. Intai am eliminat orice urma de eticheta de pe suprafata de sticla, am sters cu alcool bine sa nu mai fie impuritati .Bineinteles ca de fiecare data am ales modelul pentru fiecare borcanel in parte .





Apoi le-am decupat si le-am lipit cu adeziv pe baza de apa de data asta.


Pentru ca nu eram pe deplin multumita cum iese am inceput sa pun culoare pe langa model .


Dupa ce am pus culoare pe langa model, am accentuat un pic si modelul servetelului, ca rosiile si ardeii mei sa iasa in evidenta .


Am facut cateva umbre de efect si iata ce a iesit :


 Borcanele pentru condimente

De mult visez la aceste borcanele pentru condimente si iata ca acum pot sa mi le fac singura . Dupa ce am facut o selectie prin dulap , am gasit cateva borcanele chiar interesante .


Le-am scos etichetele sub jetul de apa calda, le-am sters cu alcool sa fie fara impuritati si am ales modelul. 




Apoi cu adeziv pe baza de apa am inceput sa lipesc modelele decupate de pe servetel pe toate borcanelele. Astfel din niste recipiente simple :


am reusit cu ajutorul tehnicii decoupage sa le transform in niste recipiente unicate si deosebite .


Si am lipit , si am potirivt modelul si iar am lipit pana le-am terminat pe toate : 6 din acestea cu capac, 3 mai marisoare si inca 3 in hexagon, si solnita cu sare si piper, plus cateva recipiente mai mari cam de 1 kg pentru : faina, zahar, orez, etc










La final nu uitati sa le dati cu lac Vernis pentru pastrarea modelului intact. Spor la treaba ! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu