miercuri, 6 februarie 2013

Ghivece pentru flori si clopotei din ceramica




Ghivece din lut cu tot cu farfuriuta pe care le gasiti la magazinele de bricolaj, dimensiune 11cm


 Mai intai le-am dat cu vopsea de baza (grund) de culoare alba, apoi cu culoare acrilica roz deschis, si abia dupa ce s-a uscat am lipit cu lac/adeziv servetelul de hartie .




 Am colorat cu o nuanta  mai inchisa marginea ghiveciului si farfuriuta .




Conturul de efect l-am facut cu liner perlat


Un strat de lac final pe baza de diluant sa reziste la apa si puteti planta florile preferate . Spor la treaba ! 

Al doilea set de ghivece au dimensiunea de 13 cm .


Le-am dat cu grund ( vopsea de baza) si apoi cu alb sidefat . 


Am folosit servetel de hartie lipit cu lac/adeziv pentru decoupage 



Contur liner pentru a evidentia mai bine modelul si lac final rezistent la apa  




Mai am 3 ghivece de primavara in care voi pune : ceapa , patrunjel si cimbru , care incep sa prinda contur


Si un ghivece cu panselute adorabile care este inca in lucru 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu