luni, 4 februarie 2013

Tablouri insiruite 2

Cea de-a doua varianta de tablouri insiruite a fost cu 3 placi de dimensiunea 25cm x 25 cm cu instrumente muzicale, preferatele mele.






Apoi am mai facut un rand de 6 tablouri insiruite cu trandafiri si magnolii pentru o comanda

Intai am ales modelul si culorile impreuna cu persoana careia urma sa-i fac tablourile .


Le-am potrivit sa imi dau seama cum s-ar aseza mai bine 

 

Le-am lipit 


Apoi a inceput nebunia creatiei: am aplicat nuanta in ton cu florile pe margininea servetelului 


Am facut contur cu o culoare puternica tot in ton cu modelul de pe servetel 


Am accentuat modelul cu culori acrilice pe unde vroiam sa iasa in evidenta 


Am aplicat stropi : verzi, rosii si crem 


Am conturat si mai bine modelul de pe flori cu linere sa para cat mai real 





Le-am dat cu lac pe toate partile si le-am pus la uscat .



Si asta e rezultatul final . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu