vineri, 1 februarie 2013

Instrumente muzicale

Primele modele de servetele au fost cu instrumente muzicale , ce  am reusit sa fac cu ele a fost o nebunie .

Intai am inceput sa fac un ceas din lemn.  



Am lipit modelul de pe hartia de orez 


Apoi am dat cu patina de umbra peste toata suprafata 


Am conturat toate instrumentele cu liner auriu si negru si la sfarsit am dat cu lac final Vernis 


Alt ceas cu instrumente muzicale ar fi asta :


Am lipit si aici modelul 


L-am vopsit cu culoare acrilica neagra, am dat cu lac de crapare bicomponent, apoi cu patina aurie si contur cu liner negru si auriu . 


Rezultatul final este acesta : 



Cum pasiunea pentru creatie este mare am continuat sa incerc sa decorez si sticle , tot in acelasi ton .Mai intai le-am dat cu vopsea de baza (grund) , apoi am lipit modelele de pe servetel . 



Le-am vopsit cu culoare neagra pe langa modelul aplicat, folosind buretelul . 


 Apoi lac de crapare in 2 componenete, patina aurie si contur liner pentru efecte 3d  


Si rezultatul final : 








Fiacare ceas acum este asortat cu cate o sticla decorata in acelasi ton. 



Apoi am incercat tehnica decoupajului si pe tablouri insiruite .





Aceste tablouri se asorteaza de minune cu sticlele decorate in acelasi tonuri , tot cu instrumente muzicale.










A venit randul cutiilor de bijuterii pentru o comanda , de asemeni cu instrumente si note  muzicale



Dupa ce am lipit modelul peste culoarea deschisa aplicata initial, am facut conturul cu o nuanta mai inchisa, respectiv rosu de data asta . 



Daca la celelalte am folosit liner auriu si negru, aici am vrut sa fie diferit si l-am folosit pe cel perlat 



 Un pic de patina argintie


Un pic de stropi si o fundita aplicata cu sablon 


A devenit o minunata cutie de bijuterii











A doua cutie muzicala a fost pentru o persoana draga mie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu