duminică, 3 februarie 2013

Tablouri insiruite 1

Pana acum am facut 3 feluri de tablouri insiruite, dupa ce inveti un pic cum sa combini toate lacurile si sa creezi efecte, nimeni nu te mai poate opri.

Prima data am facut tablouri insiruite  care pot fi folosite si ca rame foto.

Intai am potrivit modelele pe rame .

Le-am dat culoare

 Si am lipit modelul peste. Modelul servetelului nu se va vedea deloc bine peste o culoare inchisa, recomandarea mea pentru incepatori .




Sa pot repara cer am stricat cu servetelul lipit pe culoare inchisa am folosit un contur auriu pentru a evidentia modelul, si  a iesit mult mai bine . 


  



Le puteti pune oriunde credeti ca vreti sa aduceti un strop de culoare si personalitate. Eu le am la mine in birou .



Cand am facut a doua oara astfel de tablouri insiruite , le-am facut ca rame foto 

Am ales modelul cu trandafiri si ingerasi 



la final am aplicat contururi si efecte cu linerul, fundite de organza si iata rezultatul . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu